tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post3915390171941266097..comments2024-03-19T17:18:55.098+01:00Comments on Ako riadiť firmu: Poznáte svojho typického zákazníka?Kazimír Žákhttp://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-81923046050388009632012-10-04T09:28:49.884+02:002012-10-04T09:28:49.884+02:00Dajte konkrétnu firmu, lebo podľa toho, čo píšete,...Dajte konkrétnu firmu, lebo podľa toho, čo píšete, budú potrebovať pomoc!Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-61835742134084484232012-10-03T15:21:16.876+02:002012-10-03T15:21:16.876+02:00Ale môže, schopnosť predávať a schopnosť ustriehnu...Ale môže, schopnosť predávať a schopnosť ustriehnuť financie firmy su dve rôzne veci a malokedy to robí ten istý človek...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-20304960476320299622012-10-02T15:49:31.454+02:002012-10-02T15:49:31.454+02:00V skutočnosti expandujúca firma s úspešným predajo...V skutočnosti expandujúca firma s úspešným predajom nemôže nikdy prešvihnúť svoj cash-flow alebo náklady. U toho, čo vie predávať je automatické, že vie skvelo počítať z hlavy marže, percentá a vie, koľko musí zarobiť, aby prežil. Navyše takíto ľudia vedia jedno presne a to, že - "Príjmy musia byť vždy väčšie ako náklady". Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-75345028830046659862012-10-02T10:40:42.582+02:002012-10-02T10:40:42.582+02:00Celkom nesúhlasím s výrokom "Ak viete predáva...Celkom nesúhlasím s výrokom "Ak viete predávať, viete riadiť firmu", veď ako ľahko môže expandujúca spoločnosť s uspešným predajom prešvihnuť svoj cash-flow či náklady a pohorí. <br />Z druhej strany venovať sa len tabuľkám od stola a managovať teoreticky nemá šťavu, v oddelení predaja tlčie pravé srdce firmy :-)Anonymousnoreply@blogger.com