tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post4059221740135205776..comments2024-03-19T17:18:55.098+01:00Comments on Ako riadiť firmu: Predavač a podávač zmutovali?Kazimír Žákhttp://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-49100955891670155272014-03-10T11:48:50.058+01:002014-03-10T11:48:50.058+01:00Ďakujem za pochvalu.
Problém je, že oznamovač a p...Ďakujem za pochvalu.<br /><br />Problém je, že oznamovač a podávač to nevie rozlíšiť, či ide o skutočného zákazníka alebo len internetového obzerača.<br /><br /> Myslia si, že to vedia! <br /><br />A problém je, že sa ani nesnažia o to, aby to zistili. Tých elektropredajní som prešiel za posledný týždeň viac ako 10 a v rôznych mestách.<br /><br />No, kde chcete potom kúpiť, ak si vás na predajni nikto dobrých 15-20 minút nevšíma? A u ich konkurencie sa opakuje to isté. Už zostáva len ten internet…<br /><br />A majitelia týchto predajní spolu s ich predajcami plačú akí zlí sú zákazníci, že len očumujú a nekupujú.<br /><br /><br />O tomto budem ešte posielať zaregistrovaným čitateľom mail...Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-29091261906057469642014-03-10T11:34:24.598+01:002014-03-10T11:34:24.598+01:00Zaujímavé pokračovanie pôvodného článku... Príčin,...Zaujímavé pokračovanie pôvodného článku... Príčin, prečo je tomu tak, ako píšete, je zaiste viac. Záleží aj na tom, o aký obchod, resp. o aký druh tovaru ide. Napr. pri bielej a čiernej technike veľa záujemcov si chodí do predajní výrobok iba pozrieť naživo (technické parametre aj cenu nájde na webe, v e-shopoch). Takýmto preto celkom postačí "oznamovač" či "podávač". A tí to tiež vedia, preto "pozerača" neotravujú. Pre tento druh tovaru by majiteľ kamennej predajne mal mať aj e-shop (často aj má) a predajcov by mal viesť k tomu, aby zistili, o aký typ zákazníka ide. Ak to bude "pozerač", ktorý kupuje v e-shopoch, mali by ho získať aspoň pre nákup v jeho e-shope. Ale to by ceny v jeho e-shope museli byť schopné konkurovať iným. A to je už úplne iná kapitola. Nechápem, prečo rozdiel medzi cenou toho istého výrobku (televízor, foto, práčka, chladnička atď.) v dvoch e-shopoch býva nie 20 %, ale aj 50 či 70 % a dokonca som našiel rozdiel až 135 %! Stačí si kliknúť napr. na najnákup.sk.Anonymousnoreply@blogger.com