tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post4140548409831338660..comments2024-01-16T12:51:57.017+01:00Comments on Ako riadiť firmu: Hodnota firmyKazimír Žákhttp://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-13013227171743225392014-08-21T08:47:03.164+02:002014-08-21T08:47:03.164+02:00Ďakujem za názor. No neplatí to len pre obchody, p...Ďakujem za názor. No neplatí to len pre obchody, platí to pre každú jednu firmu. Dnes si zákazníci už čoraz menej kupujú to, čo potrebujú (skoro všetko majú) a tak kupujú to, čo sami chcú...Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-67499913309634123982014-08-21T07:10:20.026+02:002014-08-21T07:10:20.026+02:00Áno,je to takéto jednoduché.Tržby firiem nezávisle...Áno,je to takéto jednoduché.Tržby firiem nezávisle od toho,či poskytujú služby alebo predávajú tovar závisia od zákazníka,ktorý za ich produkty zaplatí.Je veľmi dôležité všímať si požiadavky jednotlivých zákazníkov a neodkladne reagovať na ich potreby.Týka sa to hlavne malých prevádzok,napr.potravín. Ak tu stratíte zákazníka,druhý Vám nepríde.Veľké obchody majú v tomto výhodu.Anonymousnoreply@blogger.com