tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post5700279366175441124..comments2024-01-16T12:51:57.017+01:00Comments on Ako riadiť firmu: Prečo ľudia marketingu neveria?Kazimír Žákhttp://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-78352503473536821232014-04-23T17:15:33.665+02:002014-04-23T17:15:33.665+02:00Netreba sa báť negatívnych ohlasov na FB, treba ic...Netreba sa báť negatívnych ohlasov na FB, treba ich brať ako príležitosť ukázať aká ste ústretová firma pri riešení vzniknutého problému. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-73672953022923974642014-03-23T09:26:45.953+01:002014-03-23T09:26:45.953+01:00marketing nie je iba reklama a FB vobec nie je vho...marketing nie je iba reklama a FB vobec nie je vhodny komunikacny kanal pre vsetky firmy. opytajte sa ludi, ktori maju s tym skusenosti.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-17688580140128538772013-11-30T17:19:59.496+01:002013-11-30T17:19:59.496+01:00Hlavne si treba uvedomiť, že byť s firmou na Face...Hlavne si treba uvedomiť, že byť s firmou na Facebooku si vyžaduje trvalú prítomnosť marketingového pracovníka s kompetenciou reagovať. A pritom všetkom firma nemá plnú kontrolu nad obsahom na stránke.<br />Preto si myslím, že je lepšie mať dobre spravovanú vlastnú stránku na svojej doméne a moderovaným diskusným fórom s mailovou notifikáciou. Pod kontrolou tak je nie len obsah, ale aj náklady na reklamu.Chlapec z dedinyhttp://osobnyblog.sknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-36561345866283321992013-11-26T11:43:23.556+01:002013-11-26T11:43:23.556+01:00Diskusia priniesla jeden zaujímavý poznatok: autor...Diskusia priniesla jeden zaujímavý poznatok: autor napísal A, čitateľ / diskutér to pochopil ako B, pričom si niečo ešte aj vymyslel, čo v článku vôbec nebolo! Žiaľ, ide o dosť rozšírený jav - ľudia akoby nedokázali chápať presne iba to, čo je napísané / vyslovené, ale si domýšľajú. Možno sú iba nesústredení, informáciu zachytia povrchne, nesprávne ju potom pochopia, čo je príčinou veľmi mnohých nedorozumení, škriepok a pod. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-21051540906491191902013-11-25T17:31:55.503+01:002013-11-25T17:31:55.503+01:00Díky, poznám ho už celkom dlho, som rád, že sa páč...Díky, poznám ho už celkom dlho, som rád, že sa páčil.Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-31338693672347001922013-11-25T17:27:46.760+01:002013-11-25T17:27:46.760+01:00Presne tak, ak by ich zákazníci boli spokojní, tak...Presne tak, ak by ich zákazníci boli spokojní, tak tam takéto komenty nebudú! Aspoň majú šancu to dať do poriadku. Ten Peter Pepo má s tými cenami úplnú pravdu! To je tá hra Orangeu - on to popísal presne!<br /><br />Pokiaľ hráte so zákazníkmi podobné hry - tak vám to akurát pekne spočítajú...Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-32412360381113534962013-11-25T17:17:04.789+01:002013-11-25T17:17:04.789+01:00Trafil si to veľmi presne!!!Trafil si to veľmi presne!!!Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-75977083629755279402013-11-25T16:06:29.357+01:002013-11-25T16:06:29.357+01:00z celého článku bol najlepší - fórz celého článku bol najlepší - fórAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-43056589754694177022013-11-25T15:01:23.299+01:002013-11-25T15:01:23.299+01:00No dám jeden príklad. Firma Orange je na Facebooku...No dám jeden príklad. Firma Orange je na Facebooku. Aké sú tam komentáre?<br />Toto je jeden z nich<br />Peter Pepo Čapkovič Škoda tých markantne a umelo navýšených cien týchto smartfonov vo Vašom e-shope oproti bežným e-shopom, úplne sa potom totižto stráca výhoda zníženia cien pri braní paušálu.... v niektorých prípadoch nedosiahne ani na cenu mobilu v bežnom e-shope... <br /><br />No pre mňa úplne koment, ktorý im berie zákazníkov. Ale máte pocit, že Orange to zruší, ten facebook? Nie, ale môže skryť komentár ako správce tejto stránky.<br />Ďalší koment<br />Antonina Kalvasterová mna by zaujimalo ci je u vas normalne posielat zakaznikom smsky o o4:43 rano?<br />Mne to prijde, že facebook nie je najšťastnejšie riešenie...... Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08334329127759344631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-88043473415052119192013-11-25T13:21:30.557+01:002013-11-25T13:21:30.557+01:00Osobne ma tiež šokovalo, že len tá firma, čo je na...Osobne ma tiež šokovalo, že len tá firma, čo je na F-booku či niečom podobnom, za niečo stojí. (aspoň podľa autora ). Podľa mňa sa na sieťach grupuje len časť populácie a nie každý musí byť nevyhnutne ich fanúšikom ( napr. autor toto komentu ). <br />Mám za sebou viac ako 20 rokov korektného obchodovania aj bez sietí a práve inflácia zdieľania všakovakých informácií a kváziinformácií na úkor slušného osobného neanonymného kontaktu má na mňa dostatočný repelentný účinok asi tak. ako účasť v e-tendri s jediným kritériom " cena " bez ohľadu na ponúkanú kvalitu.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-52200797327702528262013-11-25T12:59:41.618+01:002013-11-25T12:59:41.618+01:00Ja si myslím, že to bolo skôr myslené tak, že na s...Ja si myslím, že to bolo skôr myslené tak, že na sociálnych sieťach, nielen na FB, ľudia-kupujúci vedia rýchlo reagovať a dávať spätnú reakciu na napr. prebehnutý obchod. A toho sa firmy vstupujúce na sociálne siete a neznalé takýchto aktivít častokrát boja. Pretože tam vám priamo a bez nejakých okolkov povedia, že sa im to nepáčilo a samozrejme dozvedia sa to aj ich všetci priatelia a priatelia priateľov. Ale na druhú stranu výhodou je, že sa to dozviete okamžite a viete urobiť nápravu. Keby ste sa to dozvedeli za dva mesiace, tak stratíte omnoho viac času i peňazí.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-20738758116460532622013-11-25T12:02:58.232+01:002013-11-25T12:02:58.232+01:00Áno, či ísť na Facebook alebo nejakú inú sociálnu ...Áno, či ísť na Facebook alebo nejakú inú sociálnu sieť to je pre každú firmu otázka. Na Slovensku je to najrozšírenejšia sieť, vo svete to môže byť niečo iné. V článku nie je napísané na 100% ani to, že ak tam firma nie je, tak sa bojí.<br /><br />Firmy, ktoré chceli predávať cez takéto siete sú často sklamané, dôležité je odpovedať si na otázku "Čo chcete dosiahnuť u zákazníkov alebo potenciálnych zákazníkov cez sociálnu sieť"?Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-52263774013255736932013-11-25T11:43:04.355+01:002013-11-25T11:43:04.355+01:00My sme aj uvažovali o facebooku, zatiaľ sme to nes...My sme aj uvažovali o facebooku, zatiaľ sme to nespustili a tiež si myslím, že to je na diskusiu, či tam byť alebo nie. Nie preto, že by sme sa báli, ale skôr preto, lebo to môže byť aj zbytočný náklad, keďže facebook funguje hlavne na súkromné účely. Ale nevylučujem, že si ju zriadime. Ale tvrdenie, že kto nie je na facebooku, je to preto, lebo sa bojí (podobne ako Šmejdi), nie na pravda. Ja nemám rád takéto 100% tvrdenia.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08334329127759344631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-49685302250528897072013-11-25T11:30:18.714+01:002013-11-25T11:30:18.714+01:00Pozrite sa, že na sociálnych sieťach skutočne nená...Pozrite sa, že na sociálnych sieťach skutočne nenájdete určité firmy a dôvod je, že by sa úplne odpísali, ak mali ich zákazníci možnosť komunikovať svoje skúsenosti z ich výrobkami alebo službami, takže aj keď tam boli, tak svoje profily alebo stránky stiahli viď napríklad tzv. "Šmejdi" - takých tam nenájdete.Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-590754429247132832013-11-25T10:03:45.986+01:002013-11-25T10:03:45.986+01:00súhlasím s príspevkom, Facebook nie je jediný a pr...súhlasím s príspevkom, Facebook nie je jediný a pre každú oblasť vhodný komunikačný kanál, ak väčšina vašich zákazníkov ani nevie čo fb je tak spätná väzba od tých ostatných nemá dostatočnú vypovedaciu schopnosť<br />jgAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-17603220525807060192013-11-25T09:54:11.721+01:002013-11-25T09:54:11.721+01:00Prepáčte ale posledný TIP:
"Je tá firma na n...Prepáčte ale posledný TIP: <br />"Je tá firma na nejakej sociálnej sieti? Napríklad na facebooku? <br /><br />Ak nie, tak to nebude žiadna sláva - pretože práve cez tieto sociálne siete viete získať skutočnú spätnú väzbu na to, čo robíte..."<br /><br />nepovažujem úplne za šťastný. Dnešná doba je presieťovaná a presocializovaná, každý komunikuje s každým, ale v autobuse alebo vo vlaku Vám nepovedia ani dobrý deň. Anonymousnoreply@blogger.com