tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post8420578987446572066..comments2024-01-16T12:51:57.017+01:00Comments on Ako riadiť firmu: Orientácia na zákazníka v USA a v EUKazimír Žákhttp://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-59681622200837098352012-11-29T06:38:00.163+01:002012-11-29T06:38:00.163+01:00Veľa príspevkov je o tom aký sme Slováci iní ale a...Veľa príspevkov je o tom aký sme Slováci iní ale ako je potom možné že v zahraničí sa slováci radia medzi najpracovitejších ĺudí s veĺkou úctou? A to som počul nie raz ako nás chválili. O čom je to teda ? A určite to nie je o peniazoch.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-44959646804799159842012-11-12T16:13:32.540+01:002012-11-12T16:13:32.540+01:00Pan Zak nemal ste stastie, tam je to tak. U nas ma...Pan Zak nemal ste stastie, tam je to tak. U nas ma clovek niekedy pocit,<br />ze ten casnik trpi v praci, akoby tu polievku Vam najradsej "drbol na<br />hlavu". Skratka nevieme robit sluzby a dlho robit nebudeme vediet.<br /><br />Len nasi ludia, ktory necestuju dalej ako do Tatier si mysli, ze sme<br />pohostinny, slusny, pracovity, dobrosrdecny, vzdelany a neviem este aky.<br />No az na jednotlivcov si to nemyslim. Sme zavistlivy a neprajny, uspech sa<br />berie ako nieco nemoralne a potom to zmyslanie vacsiny: "isto to ziskal<br />odrbom a nenazratostou". Ci mylim sa? Bodaj by.<br />Pekny den. F.M.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-65379673259453745362012-11-11T13:11:54.359+01:002012-11-11T13:11:54.359+01:00Súhlasím. Som rád, že aj niektoré naše firmy si už...Súhlasím. Som rád, že aj niektoré naše firmy si už niečo také osvojujú. Snažíme sa o to aj našej firme. Ďakujem za pripomenutie čo je potrebné a dobré.Peter Slabinanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-82113684901941645372012-11-10T19:35:00.122+01:002012-11-10T19:35:00.122+01:00To máte pravdu. Ale je tam aj krásne vidieť vzťah ...To máte pravdu. Ale je tam aj krásne vidieť vzťah zamestnancov k práci a nadriadeným. Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-86944492939739096082012-11-10T19:24:12.016+01:002012-11-10T19:24:12.016+01:00To Vás celkom obdivujem. Obchody s potravinami to ...To Vás celkom obdivujem. Obchody s potravinami to je veľká makačka. Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-62997332864180812872012-11-09T19:05:03.821+01:002012-11-09T19:05:03.821+01:00Veľmi dobrý článok, Michal N. KošiceVeľmi dobrý článok, Michal N. KošiceMichal N.https://www.blogger.com/profile/12003159038863526066noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-29171711729400756812012-11-09T11:12:01.771+01:002012-11-09T11:12:01.771+01:00Kvalita (poskytovania služieb) nie je stav, kvalit...Kvalita (poskytovania služieb) nie je stav, kvalita je proces.Ďusinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-57298530774113225562012-11-08T14:29:57.036+01:002012-11-08T14:29:57.036+01:00..priznám sa dostal ma ten Váš článok aj deď už ro.....priznám sa dostal ma ten Váš článok aj deď už roky rokúce, všetci vieme ako to má v obchode, alebo v prístupe ku zákazníkovi fungovať. Žiaľ arogantnosť a neochota 90% zamestnancov nám také niečo nedovoľuje realizovať v plnom rozsahu. <br />Som podnikateľka a fungujem v oblasti služieb, začínali sme na tejto istej báze pozdrav, predstavenie sa zákazníkovi, zistenie potrieb a následne, postup čo budeme vykonávať na zákazníkovi a po 2,5 roku sme úplne niekde inde.. Je to v našich končinách utópia, žial nefunguje to, nakoľko naša mentalita zo 70% nesiaha tak ďaleko, aby sme videli až za roh. To znamená ako ste napísali, že zákazník sa cíti dobre a nemá problém nechať aj tzv. Tips (tringelt)a vráti sa aj nabudúce. <br />Ale nakuknime aj na druhú stranu aj klienti majú vymyté mozgy a nevedia sa mnohokrát správať a teda aj po tom ako odvedie zamestnanec dobrú prácu je príjemný, ochotný a snaží sa väčšinou mu nedá nič, buď je to lakomosť (80%), alebo im to nedopáli??.. <br />Takže začarovaný kruh..<br />A sme zasa na začiatku, čiže "žijeme na Slovensku" a na "Slovensku je to tak!.<br /><br />Pekný deň všetkým<br /><br />Alica<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-1168370686333741942012-11-08T10:49:58.279+01:002012-11-08T10:49:58.279+01:00Som majiteľkou dvoch takýchto normálnych obchodov ...Som majiteľkou dvoch takýchto normálnych obchodov s potravinami.Chodia k nám nakupovať už roky tí istí zákazníci,ktorí aj napriek veľkej konkurencii nedajú na nás dopustiť.Prečo je u nás málo takých služieb ako v USA? Čítali ste niekedy,že by naše médiá niekoho v oblasti obchodov s potravinami za niečo pochválili? Za 10 rokov mojej činnosti sa stalo raz,že sa kontrolórovi z hygieny vyšmyklo z úst,že máme v predajni čisto. Ale dôvody na udeľovanie pokút sa nájdu vždy a čudovali by ste sa ,za aké pakoviny.Je mi smutno z toho,že u nás sa obchodníci považujú za bandu zlodejov a nie za ľudí,ktorí zabezpečujú predaj potravín spotrebiteľom.A aké potraviny predávame ? Také aké kompetentní dovolia vyrobiť a doviesť na Slopvensko. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-6708582418215799382012-11-08T10:36:03.545+01:002012-11-08T10:36:03.545+01:00Čo sa týka reštaurácií a hotelov, tvrdím, že na za...Čo sa týka reštaurácií a hotelov, tvrdím, že na zahraničné dovolenky by mali chodiť predovšetkým ich majitelia a manažéri, lebo turisti a hostia už dávno vedia, ako to funguje a fungovať má...Ďusinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-57936093720990104242012-11-08T10:16:57.432+01:002012-11-08T10:16:57.432+01:00Čo sa týka slušnosti v reštauráciách, ja som sa st...Čo sa týka slušnosti v reštauráciách, ja som sa stretol aj s dobrou obsluhou aj s horšou. Na Slovensku. Ale záviselo to od cenovej kategórie. Poznám výborné reštaurácie aj v Žiline, kde si zákazníka ctia. Čo sa týka drahých nápojov u nás, ťažko porovnávať s USA, lebo cena práce a hlavne zdanenie a odvody práce na Slovensku sú veľmi vysoké porovnaní s USA. <br />Ľ.Kmotorka<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-69210643506455888922012-11-08T09:29:10.830+01:002012-11-08T09:29:10.830+01:00Je škoda že se vytratil "český obchodní duch&...Je škoda že se vytratil "český obchodní duch" první republiky. Krásně to je vidět ve filmech pro pamětníky. Například "Zlaté dno". Je to jako všechno o nás. Místo nadávání bychom měli vyžadovat Tu slušnost, Ten úsměv atd.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17230491216625547659noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-24317362896983696502012-11-08T09:21:35.755+01:002012-11-08T09:21:35.755+01:00Dobrý článok, i keď ako aj autor píše - postupne s...Dobrý článok, i keď ako aj autor píše - postupne sa s takýmto prístupom stretávame aj u nás...<br />Napriek tomu si ešte stále v 9 prípadoch z 10 v obchode pripadám, že predavača/čku otravujem a zavadziam...<br /><br />Melinda: tiež som obchodník a fungujem podobným štýlom, žiaľ sa mi to viackrát nevyplatilo, keďže slovenská mentalita je taká, že ponúkneš prst a zoberú celú ruku... takže si odvtedy dávam väčší pozor.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-60940606290008274862012-11-08T09:21:20.405+01:002012-11-08T09:21:20.405+01:00Nie, nieje to obchod z ľudskou tvárou, toto čo rob...Nie, nieje to obchod z ľudskou tvárou, toto čo robíte je NORMÁLNY obchod!Kazimír Žákhttps://www.blogger.com/profile/14649519252677893944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-13339118195694397582012-11-08T09:04:22.786+01:002012-11-08T09:04:22.786+01:00Zdravím Vás...skutočne poučný článok...ja sa v moj...Zdravím Vás...skutočne poučný článok...ja sa v mojej firme týmto riadim odjakživa...volám to poctivý židovský obchod....príklad...kúpite u mňa farebnú kopírku za 3000 €, ale po 1/2 roku zistíte, že to nie je pre Vás to pravé...normálne by Vás inde poslali do riti... ja to s Vami rozdiskutujem, ponúknem niečo iné...Váš pôvodní stroj zoberiem ako keby do komisionálu a snažím sa ho predať niekomu, komu bude vyhovovať cena aj parametre...a potom Vám vyplatím získané peniaze...a všetci sú spokojní. A jedným som si istá...že moji zákazníci na mňa nedajú dopustiť...nazvala som to obchod s ľudskou tvárou...čo Vy na to???Melindahttps://www.blogger.com/profile/08362909295771235350noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-5315440924271225102012-11-08T08:38:54.127+01:002012-11-08T08:38:54.127+01:00Skvelý postreh, zaujímave porovnanie a určite sa d...Skvelý postreh, zaujímave porovnanie a určite sa dá z toho poučiť!Unknownhttps://www.blogger.com/profile/02314633488332574673noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2922818956754753386.post-65065602294936508722012-11-08T08:34:10.410+01:002012-11-08T08:34:10.410+01:00veľmi dobrý článok, poukazuje na chuť pracovať a r...veľmi dobrý článok, poukazuje na chuť pracovať a robiť veci lepšie :)Anonymousnoreply@blogger.com