Ako riadiť firmu
Praktické tipy pre podnikanie, riadenie ľudí a firiem
Stránky
(Presuňte na stránku...)
Články
Seminár/tréning
Knihy
TOP prednáška
Služby
O nás
▼
štvrtok 29. decembra 2022
Čas zúčtovania
›
Alebo aj koniec roka a hodnotenia pracovníkov . V úspešných firmách je to bežné, v korporáciách štandard a robí sa to dokonca niekoľkokrá...
utorok 29. novembra 2022
Manažment faktov alebo dojmov?
›
Ak sa opýtam akéhokoľvek majiteľa firmy, riaditeľa alebo vedúceho pracovníka, či riadi firmu (svoj úsek, či oddelenie) na základe dojmov ...
1 komentár:
pondelok 12. septembra 2022
Správne rozhodnutia - ako lepšie prežiť
›
To, čo dnes vidíme a vlastne vidia všetci ľudia je to, ako sa rozhodujú tí, ktorí sú najviac vidieť v rôznych správach a médiách - a to sú h...
streda 18. mája 2022
Emócie a výkony pracovníkov II
›
Emócie - to je niečo, čo najviac ovplyvňuje správanie ľudí, či sa nám to páči alebo nie. Ak o nič nejde a niekto nemá zrovna dobrú náladu,...
2 komentáre:
utorok 2. novembra 2021
Najmocnejšia zbraň človeka
›
Je to pre jedných záhada a pre druhých jednoduchá vec. Čo vlastne môže byť najmocnejšou zbraňou človeka? Sú to jeho vedomosti? Sú to jeho sk...
štvrtok 23. septembra 2021
Ako na húpačke
›
Mnohí ľudia to poznajú, je to aj v pesničkách „j ed nou jsi dole a jednou zas nahoř e “ a poniektorí žijú taký život. Jednoducho sa strie...
piatok 2. júla 2021
Náborujete alebo vyberáte (zamestnancov)?
›
Je to rovnaké ako dnes v športe. A je jedno, či to je hokej alebo lyžovanie. Kedysi sa robil výber z detí, ktoré chceli robiť nejaký šport, ...
štvrtok 13. mája 2021
Ako si neprijať do firmy problém
›
Veľa firiem sa chystá najímať do firmy nových ľudí . Buď preto, že im narástol biznis alebo preto, že v kríze sa tých nevýkonných alebo pro...
streda 28. októbra 2020
Testovať sa alebo nie?
›
To je dnes téma, ktorá rezonuje v spoločnosti a medzi ľuďmi. Je to téma, ktorá doslova rozdeľuje ľudí. Názory na to sú rôzne, ale Športovci,...
2 komentáre:
pondelok 29. júna 2020
Uhol pohľadu
›
Je pravdou, že každého zasiahla súčasná kríza nejakým spôsobom. Jednou z výhovoriek je, že zákazníci preto nekupujú alebo neobjednávaj...
‹
›
Domov
Zobraziť webovú verziu