Tak toto určite platí, keď vytvárate pre zákazníkov nový produkt.
Ak je však už vytvorený, tak či sa to niekomu páči alebo nie, ide o kvantitu. Konkurencia, ktorá po vás opakuje a napodobňuje váš produkt vám jednoducho nedovolí vyrábať menej kvalitné veci.
A ako je to s predajcami?
Tu to platí stonásobne. Čím viac má vaša firma priemerných a podpriemerných predajcov na trhu, tým skôr sa u zákazníkov odpíše.
Lebo zlá správa sa šíri 10x rýchlejšie ako pozitívna informácia.
To, či firma prežije, závisí v podstatnej miere na tom, koľko a za akú cenu dokážu jej predajcovia predať.
Jednoducho mať na pozíciách predajcov priemerných ľudí je veľký hazard s budúcnosťou každej spoločnosti.
Tu dobiehať kvalitu kvantitou, je vo väčšine firiem tá skutočná príčina, prečo sa im tak dobre v dnešnej dobe nedarí.
Jeden príklad na koniec. Prečo sa napríklad maľujú ženy? Aby boli priemerné? Určite nie. Ale preto, aby boli v niečom výnimočné a jedinečné. Aby vybočili z bežného priemeru.
Ako sa dá dostať z bežného priemeru a vypracovať sa na špičkového predajcu (obchodníka) sa môžete naučiť práve tu.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára