Teda jej hodnota je určená tým, koľko výrobkov alebo služieb daná firma dokáže predať. Tak to vždy bolo, je a dúfam, že aj bude platiť.
Veľa ľudí predáva alebo sa snaží predávať, ale len málo z nich dokáže dotiahnuť predaj do konca a zinkasovať od zákazníka peniaze.
V skutočnosti je úplne jedno ako sa snažíte predávať a ako ste v tom dobrý, pretože vyhráva ten, u koho zákazník kúpi.
Je to ako vo futbale. Darmo bolo mužstvo lepšie a hovorili to aj odborníci, videli to diváci. Nič im to nebolo je platné, že mali 70% držanie lopty a 80% času hrali na polovici súpera, pokiaľ nedali gól.
Bez strelenia gólu je ťažké vyhrať. A navyše na to, aby vyhrali, musia dať viac gólov ako súper.
V predaji je to rovnaké - vyhrá ten predajca, ktorému dá zákazník svoje peniaze.
Tvrdiť, že pokiaľ viete uzatvárať obchody (predaj), tak vaša konkurencia pracuje pre vás je skutočne odvážne.
Je to ako keď sa útočníkom nedarí streliť gól a poriadne rozchytajú súperovho brankára.