streda 20. septembra 2017

Kde hľadať ľudí?

Stabilná a prosperujúca firma je to, o čo sa snažia majitelia firiem od nepamäti. Jednoducho niečo vymyslieť a dať to na trh (tovar alebo službu) nestačí. 

Je treba získať zákazníka. 

Teda zákazníkov a hlavne veľa. Nie je to problém, ak je tovar alebo služba žiadaná.

Dnes sa firmám darí a skoro každý sa vezie na vlne. Takže sa veľa vecí nerieši, lebo na to ani nie je čas, treba vyrábať a dodávať, pretože je oveľa väčší dopyt ako to bolo pred 4-5 rokmi.

To je v poriadku.

Ale aj nie je.

Prečo?

Pokiaľ má firma dosť zákazníkov a zákaziek rieši len jednu jedinú vec - pracovníkov.

Lebo dnes firmám chýbajú ľudia, ktorí by to vyrobili, namontovali alebo dodali.

Pokiaľ zrovna nepracujete v automotive priemysle (kde sa doslova meria jeden výrobný takt - a to veľká časť firiem nespĺňa, pretože sú väčšinou zákazkovo orientované a robia malé série, ak vôbec), tak produktivita práce bežných pracovníkov je niekde na úrovni 70% - a to je ešte veľmi optimistické číslo.

Samozrejme, že pracovníci vám povedia, že oni pracujú na 100%, možno 120%.

Teda 30-50% rozdiel medzi vnímaním objektívneho (70%) a ich vlastného (120%) videnia.

Sú to firmy, kde praktiky manažérov z automotive priemyslu zlyhávajú.

Dá sa s tým niečo robiť?
Samozrejme dá, len je otázka, či sa niekomu do toho chce.

Otázka je, kde nájsť ľudí.

Odpoveď: Je ich dosť, máte ich vo firme - len nie sú dostatočne produktívni.

Ak máte chuť alebo potrebu s produktivitou vašej firmy alebo práce niečo spraviť, neváhajte ma kontaktovať na: 


alebo mi rovno zavolajte - 0918 111 676.

1 komentár:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť